نوشته شده توسط : افشار

 

 

 

 

 

 

 

دوربین عکاسی Nikon Coolpix S6900 مجهز به یک لنز Nikkor با زوم اپتیکال 12x (دامنه کانونی 25-300mm) است که برای گرفتن شات های دسته جمعی مناسب است، و قدرت زوم آن از طریق ویژگی Dynamic Fine Zoom تا 24x قابل افزایش می باشد.

 

در آموزش تعمیر دوربین حداقل فاصله فوکوس این لنز 2 سانتی متر است که برای گرفتن عکس های ماکرو و شات های کلوزآپ بسیار مناسب است.

 

شرکت نیکون در دوربین عکاسی Nikon Coolpix S6900 از یک سنسور تصویر حساس CMOS پشت روشن 16 مگاپیکسل به همراه پردازشگر تصویر EXPEED C2 استفاده کرده است و حساسیت به نور ISO بالای این دوربین تضمین می کند همواره بتوانید شات ها و عکس ها شارپی را بگیرید – که این ویژگی دوربین برای عکاسی ازمجالس و شات های نور کم مناسب است. ویژگی و حالت Target Finding AF یا فوکوس خودکار هدف یاب دوربین عکاسی Nikon Coolpix S6900 بطور خودکار قادر به شناسایی و تشخیص سوژه عکاسی و فوکوس کردن بر روی آن است تا همواره بتوانید تصاویر شفاف با فوکوس مناسب بگیرید.

 

از سوی دیگر، سیستم لرزه گیر 4 محوره این دوربین کامپکت جدید موسوم به Hybrid Vibration Reduction (VR) در مقابله با لرزش دوربین و کاهش تارشدگی تصویر به هنگام راه رفتن و گرفتن فیلم کارایی بالایی دارد.

 

 دوربین عکاسی Nikon Coolpix S6900 دارای 20 حالت صحنه مختلف است که باعث می شوند بهینه کردن تنظیمات دوربین به هنگام گرفتن عکس آسان شود : تنها کافی است حالت صحنه ای را انتخاب کنید که برای شرایط عکاسی شما مناسب ترین حالت باشد و بقیه تنظیمات عکاسی را خود دوربین بصورت خودکار انجام می دهد یا اینکه می توانید از ابتدا از ویژگی Scene Auto Selector یا سلکتور (انتخابگر) خودکار حالت صحنه استفاده کنید.

 

 

 

افکت های جالب در دوربین نیکون

 

 

 

با استفاده از صفحه لمسی حساس LCD دوربین عکاسی Nikon Coolpix S6900 با تار کردن پس زمینه تصویر (خارج کردن پس زمینه از فوکوس یا اصطلاحاً فولوکردن پس زمینه) می توانید افکت «باخ» زیبایی ایجاد کنید تا سوژه شما با نرم کردن انتخابی یا SofteningSelective برجسته شود.

 

 با حالت Quick Effectsیا افکت های سریع این دوربین عکاسی کامپکت می توانید جلوه های ویژه ای نظیر پرتره Soft یا نرم یا افکت Mirror یا آینه ای را بلافاصله بعد از گرفتن عکس و با زدن یک دکمه به تصویر خود اضافه کنید.

 

همچنین می توانید با استفاده از آموزش تعمیرات دوربین و  33 افکت فیلتری مختلف دوربین از قبیل Selective Color یا رنگ انتخابی،Toy Camera یا دوربین اسباب بازی، Painting یا نقاشی و Nostalgic Sepia یا سپیا نوستالژیک جلوه خاصی به عکس های خود بدهید

 

 

 

 

 





:: بازدید از این مطلب : 36
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 7 آبان 1394 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: